7 Ocak 2015 Çarşamba

EN SEVDİĞİM OYUNCAK ATARİİ


  Bizim kuşak bilir. Bir zamanlar atarimiz vardı. Ne oyunlar oynardık Süper Mario, Road Fighter, Galaxian, Tank....Kardeşimle bayram paralarımızı biriktirip her bayram sonunda yeni bir atari alırdık.(bir öncekini kırdığımız için almaya mecbur kalırdık aslında :)) Bir kasetten sıkılınca, okul harçlıklarımızı biriktirip  saatçi amcadan yeni kaset alırdık. İki oyuncuyla oynanan oyunları bir hırsla oynardık. Bazen kendimizden geçer "Senin yüzünden yenildik" diye saç baş kavgaya tutuşurduk:) bu kavgalarımızın sonu ya annemin azarlarıyla ya da atarimizin geçici süre elimizden alınmasıyla son bulurdu. Ne güzel günlerdi ya.

  Aradan yıllar geçti. Ben bazen çocukların oyun oynadıkları sitelere girip macera oyunları oynamaya çalışıyorum ama hiçbirinde Süper Mario'nun, Tank'ın  tadı yok.(ne sefil günlerdi yaa) Bir gün internette araştırırken benim gibi insanların da var olduğunu gördüm. Meğer eski atari oyunlarını bilgisayarıma indirip kurabiliyormuşum. Hemen indirdim. Bakın tam da şuradan sizde indirebilirsiniz. Bir de oyun konsolu aldım. Öğrenci evindeyken, aynı evi paylaştığım arkadaşları da atari aşığı yaptım. Turnuvalar düzenlemeye başladık. Böylece "Tank da yenen şununla maç yapacak", "O yıldız benim hakkımdı" "Kaç canımız kaldı" gibi cümleler tekrar hayatıma girdi. Final haftalarında ders çalışmaktan kafamız ağrıdığında "iki el atari oynayalım be" diye birbirimizin gözünün içine bakar olduk. Kardeşimle ise artık oynayamıyoruz. Beyimiz Nfs, Pes oynamaktan atariyi hafife alıyor ne yazık ki.

  Kısacası bilgisayarım da hala atari oyunları oynuyorum. Candy Crush'dan sıkılınca arada bir atari oynamak çok iyi hissettiriyor. Çocukluğunuzu özlediyseniz, atari oynamaktan eskisi kadar zevk alacağınıza garanti veririm. Hele iki kişi tank oynarken değmeyin keyfinize.Bu kadar atari bahsinden sonra var mı benimle rakip olmak isteyen :)




8 yorum:

  1. Bizim atarimiz bir yerden gelmişti ikinci elde yani o yüzden de oyun oynamak işkence gibi bişeydi. Oyundan görüntü alana kadar ne uğraşırdık :D ama ona rağmen o heyecanı unutmuyorum hiç. Güzel oyuncak gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir şeyi ne kadar güçlükle elde edersek o kadar keyif verici oluyor dimi :)

      Sil
  2. Evet yaa circus filan vard,ı bizim ataride 500 tane oyun vardı tüm mahalle bizim eve toplanırdı o zamanlar :-) sonra playstation, tekken, NFS, dota çıktı pabucu dama atıldı atarinin. Şuan bilgisayar kullanmıyorum pek ama seneye indirmeliyim o zaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak circusu da yazacaktım da unutmuşum :) indir bence unuttuğun bir çok oyunu görünce çok seviniyosun :)

      Sil
  3. Candy Crush bazen "öff" dedirten ama sonra yine dönüp oynanacağı bilinen bir oyun evet :-)
    Ve Süper Mario'nun tadı hiçbirinde yok;buna hem de kocaman evet

    Rakip olacak kadar iyi değilim, ben izlemeyi sevenlerdenim .
    Takiptyim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm, aynı düşünce de olduğumuza sevindim :)

      Sil
  4. Heralde ben fazla yeni nesil kalıyorum, hayatımda gerçek atari bile görmedim, onun için önerdiğin siteyi deneyeceğimden hiç şüphen olmasın =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yazıyı yazarken aklımdan geçtin biliyor musun :) senin bu oyuncağı bilmediğini düşünüyordum, haklıymışım. sınav stresini atmak için indir oyna bak çok eğlenceli bi şey :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...