10 Şubat 2015 Salı

AŞK YENİDEN

     Uzun zamandır elim klavyeye gitmiyor. Halbuki yazacağım bir sürü şey birikti. Bir yandan da arada bloguma göz atıp, vicdan azabı çekmekle meşguldüm. Blog çocuğum gibi oldu. Uzun zamandır besleyemedim keratayı :) Neysee şimdi yazacağım konuya döneyim.
   Biliyorsunuz ki televizyonda birçok dizi yayımlanıyor bir o kadarı da kaldırılıyor. Açıkçası tanıtımları dönen dizilerin hiç biri -Kardeş Payı hariç- ilgimi çekmiyor. Dram ağırlıklı ya da vıcık vıcık aşk kokan yapımları izleyemiyorum. Fakat geçtiğimiz günlerde Fox' da fragmanı dönmeye başladığından beri sabırsızlıkla beklediğim bir dizi var ki sizlere de tanıtmak isterim.
  "Aşk Yeniden" adlı dizi gerek oyuncu kadrosu gerek konusu ile ilgimi çekmeyi başardı. Başrollerinde çok sempatik bulduğum ve oyunculuğunu beğendiğim Özge Özpirinçci ve Buğra Gülsoy yer alıyor. Özge Özpirinçci'yi uzun zamandır bir dizide izlememiştim. Şimdilik mutluyum :) Sonunda ekranlarda “iyi” diyebildiğim bir romantik komediyi izleyebileceğim.
   Konusuna gelecek olursak; has Karadenizli babasına rest çekip sevdiği adamla büyük umutlarla Amerika'ya giden Zeynep, hamile kaldığını öğrenince sevdiği adam tarafından terk edilir. Bebeği doğduktan sonra bile Amerika da kalmak için çabalayan kızımız çok zorlanınca Türkiye'ye dönmek zorunda kalır.
   Zeynep bunları yaşarken; soylu, zengin bir aileden gelen oğlumuz Fatih de ailesinin her dediğini yapan evlat olmaktan bunalıp okumak istediğini söyler ve soluğu Amerika da alır. Amerika da "hayatımın aşkı" diyebileceği bir kadınla tanışır, birbirlerini severler ta ki Fatih kıza evlenme teklif edene dek. Oğlumuz evlenme teklifi edince, kız bakar ki işler ciddi Fatih'i terk eder. Fatih de hayal kırıklığıyla Türkiye'ye dönmek için yola çıkar. Başrollerimiz Zeynep ve Fatih uçakta karşılaşırlar ve gelişen olaylar sonucunda bir anlaşma yaparlar. "Zeynep, Fatih'in 6 aylığına karısıymış gibi rol yapacaktır."  
  İşte konu böylee. Ben oturdum izledim. Dizi bence izlenebilir, izlense güzel olur :) İnşallah ilerleyen bölümlerde dizi Dallas’a dönüşmez de böyle eğlenceli devam eder. Bir de dizideki tek sıkıntı, oyuncuların arada sırada kullandıkları argo sözcükler. Dizi senaristlerinin dili daha özenli kullanmaları gerekiyor. Bu noktadan başka bir şeye de takılmadım.
  Son olarak diziyi sevdim, beğendim. İnşallah bu dizi de pat diye kaldırılmaz diyerek yazımı noktalayayım dostlar.
 

6 yorum:

  1. Ben de gerçekten çok beğendim, Türk dizilerinden bir tek Karadayı ve O Hayat Benim (O da Efsun için xD) yarım gözle izlerim, bunun başından kalkamadım. Hikaye çok farklı olmayabilir ama işlenişi gerçekten güzel olmuş. Karakterleri çok iyi buldum ve diyaloglar da çok samimiydi - bana kalırsa argo kısmı da ayrıca bir samimiyet kapıyor. Müziğinden bahsetmeye gerek bile yok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir çok insan bizim gibi düşünüyor olsa gerek ki reyting de birinci olmuş :D üşenmedim baktım. inşallah böyle devam eder :)

      Sil
  2. Dizi gerçekten çok güzel.Tamda aradığım dizi diyebileceğim türde

    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. bende beğenerek izliyorum bozulmaz inş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...