17 Aralık 2014 Çarşamba

BİR MİM DAHA :)

 Öz'ün Kitap Tutukusu blogunun sahibi beni mimlemiş, ne güzel de etmiş :) Buradan ona sevgilerimi ve teşekkürlerimi gönderip soruları yanıtlamaya geçiyorum.

1)Türkiye içinde bir yarışmaya katılman zorunlu olsa hangi yarışmaya katılırdın?
   O Ses Türkiye' ye katılırdım sanırım. Eğlenceli bi yer bence.

2)Dünya kütüphanesindesin ve sadece bir tane okuma hakkın var.Sonra tüm kütüphane yanacak ve başka kitaplara ulaşman 5 yılı bulacak.Hangi kitabı kurtarırsın?

   Viktor Hugo'nun Sefiller kitabını kurtarırdım ama bu kitaplar yanmasa olmaz mı ya :/

3)Büyük ikramiye sana çıktı.Ne yaptın seeeeeeeeeeen!?

   Haydii dünya turuna çıkıyorum. Hoşçakalın  dostlar bu yüzden bir daha ki soruya yanıt veremiyorum :D Dünya turu iyi hoş da Öz'ün de dediği gibi haram para sonuçta alırım sonra başıma elin ülkelerinde bi şey gelir filan. Ben iade ediyorum parayı. Eh madem buradayım diğer soruya geçeyim barim.

4)Sevgiline yaptığın en büyük jest nedir peki ya annene olan en büyük jest!?

   Sevgilime en büyük jest benim tabi ki, daha ne istiyor :D
   Anneme gelirsekk; anneciğimi ilk maaşımla güzel bir yemeğe götürmüştüm. İnşallah daha güzel jestlerde yapmak nasip olur :)

5)Sence en kötü hastalık ne?Ne olmaktan korkarsın!!!!

   Tüm vücudumun felç olması sanırım. Başkalarına muhtaç olmak çok zor. Allah sağlık versin.

6)Aşkın en temel hissettirdiği ne??
   Midede oturan yumruk hissi , hani nefes alamazsınız filan öyle işte:)

   Ben de birilerini mimleyeyim o halde

5 yorum:

  1. Yaaaa ama alikbalik benim yani öz'de benim amaa :)) Pikii aynisini yayinlicam burda da :)) bide bende ilk maas seysini sendn calsam olur muu srneye bu zamanlar maasli olcam insallah :)) Bidee mimledim ki yinee seni alik balikta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Öz ya ne komik oldu :D ama araştırmıştım biliyor musun? Dedim "sanki Alık ve Öz bir kişi gibi diye ama iki blogun bağlantısını bulamayınca yanıldımher halde" meğer yanılmamışım :D Resmen aldığım mimi geri göndermişim :D

      Sil
  2. aaa şarkı söleyebiliyon muuuu :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba güzel samimi bir yazı olmuş :) blogger dayanışmasından geliyorum bloğunu takibe aldım benim bloğuma da beklerim www.pembemakyajcantam.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...