23 Ağustos 2016 Salı

Şükür Sebebi

Yine uzunn zaman oldu. O kadar cok sey oldu ki su sure zarfinda kafami toparlayip yazamadim bir turlu.

Isid ve pkk yetmezmis gibi bir darbemiz eksikmis gibi cok uzucu bir surec yasadik.  Milletim adina da kendi adima da sukurler olsun diyorum. Ne denir ki baska...Su an su satirlari rahatca yazabilmek bile harika. Darbe olmus olsaydi halimiz nasil olurdu dusunemiyorum.

Darbe gecesinden bir kac gun once Ankara'ya gitmistim. Bir arkadasimin dugunu icin. 15 temmuz gecesi hayatimin en uzun en korkunc gecesiydi. Ki bir donem teror bolgesinde yasamista biri olarak ilk defa bu kadar korktugumu hatirliyorum.Tepemizden ucaklar gecerken anladim Suriyelileri. Ustunuze bomba birakan bir ucaga karsi yapabilecegin pekte bir sey olmadigini.. Ben darbe karanlığında kalacagimizi dusunurken,can insanlar koskoca tanklarin onune canlarini siper etmeye baslamislardi. Guzelim insanlar...Ben direnisimizin bu kadar etkili olacagini hic dusunmemistim. Ama etkili oldu.Cocuklarini,ailelerini birakip giden ama vatanlarini terk etmeyen her bir kahramani minnetle aniyorum. Allah hepsine rahmet etsin..

O gun ve sonrasindaki bir ay meydanlarda, Canakkale ruhumuzun hala olmedigini gormek icimi umutla doldurdu. Gunlerce meydanlarda nobet tutarken hic bir provakasyona gelmeyen sagcisi,solcusu birlik olup guzelim ulkemize sahip cikmisken insallah bu birlik beraberligimiz ilelebet devam eder insallah.

Bir de tum Orta Dogu'nun su zor gunlerini Rabbim hayirla cabucak, zararsiz ve  ziyansiz atlatmasini nasip etsin insallah.Cunku artik ellerindeki kani silecek yer arayan bir cocuk gormek ya da 4 cocugunu kaybetmis bir annenin acisini izlemek kalbimi bir mengene gibi sıkıstırıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...