10 Nisan 2016 Pazar

DİLWALE


Uzun zamandır Hint filmi izlememiştim. Dedim hazır izlemişken merak ettiğim filmi  izleyeyim. Dilwale'yi beklediğimi de şurada yazmıştım. Sonunda izledim. Gelelim nasıl olduğuna..

2015 yapım, aksiyon- romantik türdeki filmimiz de Kajol ve Shahrukh Khan yani iki usta oyuncu ve Hint film sektörünün yeni yüzlerinden olan Varun Dhawan ve Kriti Sanon başrol olarak yer alıyor.

Konu olarak iki mafya babası  arasında bitmek bilmeyen bir düşmanlık vardır. Bu düşmanlık ortasında ise iki aileyi birbirine daha da düşüren bir aşk filizlenir. Fakat yanlış anlaşılmalar yüzünden bu aşk küllenmeye yüz tutar. Tam 15 yıl.. Kader iki aşığı yıllar sonra bir araya getirir. Bakalım bu rastlantı her şeyin düzelmesine yetecek midir?

Konusundan da anlayacağınız gibi filmin klasik bir konusu vardı. Bol aksiyonlu bol romantik sahneliydi. Tam düşündüğüm gibi. Ama aksiyon sahneleri o kadar yapay ve abartılıydı ki gülmekten kendimi alamadım. Bizim Cüneyt Arkın  filmleri gibi. Kahramanımız bir tekmeyle 10 kişiyi öldürür, kurşun sağ kulağının dibinden geçer ama  asla ona bir şey olmazz :D Bir de Varun Dhawan ve yan karakterler  bazı sahnelerde öyle kötü oynamışlar ki o bölümleri atladım.İtiraf ediyorum. Filmi şu an yerin dibine soktum.Bunun da farkındayım. Ama beklediğimden çok çok daha basitti.  O oyunculardan müthiş bir film çıkaramayan senariste ve yönetmene de  üzüldüm. Bence bu diyarı terk etsinler.

Shahrukh Khan'ın film boyunca çok kötü giyindiğini de belirtmeden geçemeyeceğim.Kafasına taktığı bant hiç olmamış zaten .Bakınız -_-

Filmin en güzel yanı Kajol ve Shahrukh Khan'ı yeniden bir proje de birlikte görmekti. Kısacası çerezlik bir film izlemek isterseniz tabi :)

Her zaman olduğu gibi müziğimizi de buraya bırakıp gidelim. Filmin müzikleri güzeldi çünkü..





5 yorum:

  1. Bu diyarı terk etsinler' çok katılıyorum 😁 insan bir çektiği filmi izler bu kadrodan bu filmi nasıl çıkartmayı becerdim diye kara kara düşünür. Filmin müzikleri gerçekten iyi ama ona da katılıyorum. Aa aa premika hele <3

    YanıtlaSil
  2. Shahrukh'un giyimine de katildin mi:D ben onun giyimini hic begenmedim ya. Ve evet premikayi hala dinliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç dikkatimi çekmemişti o ^^ zaten ilk yarıyı bulmadan sıkılıp kapattım. Çekmeye fırsat olmadı galiba.

      Sil
    2. Ben azimle sonuna kadar beklemiştim de :D

      Sil
    3. Ben azimle sonuna kadar beklemiştim de :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...