13 Nisan 2016 Çarşamba

Biz Neler Atlatmışız Be

Bugün arkadaşlarla eskiden dinlediğimiz şarkılardan konuşuyorduk. Sonra "aa evet oda vardı bak, şu da vardı" diye açıp, dinlemeye koyulduk.Dinlerken gülmekten karnıma ağrılar girdi. Ne şarkılar dinlemişiz meğer. Neler atlatmışız :)

Bir İsmail Yk'mız vardı mesela. Bir ara fenomendi. Alman-Türk karışımı değişik stiliyle gönlümüze taht kurmuşluğu var. Bakınız bu şarkısı gibi..

İsmail YK- Allah Belanı Versin

Bas Gaza
Sonrasında yine İsmail Yk gibi değişik tiplerde ortaya çıkan CanKan kardeşler vardı. Siyah gözlüklerle, Karayip Korsanı gibi bir tiple onları da bağrımıza basmıştık.

CanKan- Yaranamadım

Bir ara amatör şarkıcılar modaydı. Sesin güzelse hele gitar da çalabiliyorsan, patlatıyordun duygusal bir şarkı dinlenme rekorları kırıyordun. Mesela Gökçe Kırgız gibi..

Gökçe Kırgız- Kalbime Gömerim O zaman

Arabesk bir dönemin vazgeçilmeziydi. Sonraları biraz daha melodiler yumuşayarak-sözler aynı acılarla dolu olsa da- arabesk-pop kültürümüz oluştu. İşte burada Rober Hatemo devreye giriyor bir de Hakan Taşıyan.. 

Rober Hatemo- Beyazlar İçinde Sen 

Hakan Taşıyan- Güz Gülleri

Rap müzik bana pek hitap etmese de Sagopa dinlemeyi severim ama bünyemin kaldıramadığı bir Arabesk-Rap birkaç müzik var ki aman Allahım -_-'

Musa& Gülşah-Çek Git Bebeğim Uzaklara 

DJ Akman- Seninle İlk Defa
Buraya kadar paylaştığım şarkılar sizi yeterince eğlendirmiştir sanırım. "Ne şarkılar varmış be" demişsinizdir sizde.:) 

Bu da postun bonusu olsun :))

Kerim-Yanıldım

Not: İsmail Yk müzik hayatına hala devam ediyor ve Allah Belanı Versin'e 2016' da yeni bir klip çekmiş :D

Notunnotu: CanKan'da devam ediyormuş. Şaşırdım ve üzüldüm. Keşke anılarda kalıp bizi eğlendirmekle yetinselerdi -_-


10 yorum:

  1. Olsun ya, garip şarkılar ve anlamsız klipleri olsada 90 ların müzikleri çok daha iyi. Yeni nesil bu konuda çok şanssız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle haklısınız da garip şarkılarımız da bir hayli fazlaymış meğer :)

      Sil
    2. Olmaz mı. Mesela Grup Raptiye nin Hello Malatya şarkısı tam sitcom luktur. Yine MFÖ den Ali desitero. Tavsiye ederim. :))

      Sil
    3. Ali Desitero'yu biliyordum. Diğer şarkıya da bakacağım. Ben size tam gülmelik bir şarkı tavsiye ediyorum o halde. Dinleyin ve gülün :) https://www.youtube.com/watch?v=G20kbW8ECbE

      Sil
    4. Ben dinlerken utandım yeminle... Şimdi biri söz yazmış biri müzik yamış biride söylemiş utanmadan :))) Şoktayım.

      Bu yorumu okuyan arkadaşım ruh sağlığın için o linki açma :))

      Sil
    5. Aa yapmayın ama çok değerli bir şarkıdır o :)) Şaka bir yana da tam eğlenmelik bir şarkıdır. Ben arada sırada sadece gülmek için dinlerim.

      Sil
  2. İnanır mısın bugün benim için kötü bir gündü, bu yazıyı okuyup müzikleri dinleyene kadar. Neşemi yerine getirdi bu yazın :) Gerçekten teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu görünce ben de çok mutlu oldum. Birilerini tee uzaklardan mutlu edebilmek güzel hissettirdi açıkçası:))

      Sil
  3. o eski şarkıları dinlediğimiz zamanlar yoluyla hatırlıyoz de mi eski günlerimizii yaaa işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şarkılar eskiye götüren bir zaman makinası gibi :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...