6 Ocak 2016 Çarşamba

Tiii Yeni Bir Yıl Daha Mı

Malumunuz yeni bir yıla girdik. Bu yazıyı da yılbaşının üstünden bir hafta geçince yazmak aklıma düştü. Neden onu da bilmiyorum.Neyse şükür bir yıl daha gördük. 

Yılbaşı kutlayıp yeni yıla girdik her şey çok güzel olacak hayalleri kuran biri değilim ama madem takvimler bir yaş daha büyüdü, azıcık ümitlenmek de fena olmaz. :)

Bu yıl herkesin bir çok dileği vardır eminim. Aman hayatım da şu olsun, şu çıksın, şu kalsın filan diye. Ben ülkem adına güzel bir sene istiyorum ilk başta.Dua niyetine olsun bu yazdığım.

 Haberleri izleyemiyorum uzun zamandan beri. Şu kadar kişi öldü, şu kadar çocuk ege kıyısına vurdu, şu adar çocuk babasız kaldı, trafik  şu kadar can aldı gibi haberleri duymaktan sıdkım sıyrılalı çok oldu. Ben güzel haberler duymak istiyorum artık. Her sabah şehit haberleriyle uyanmak da istemiyorum. O yüzden canı gönülden tek isteğim; garip ülkem bir feraha kavuşsun, insanlarımın gülücükleri yüzlerinde donup kalmasın.İnşallah görmek istediğim manzara çok gecikmeden ortaya çıkar. Ne diyeyim.

Kendi adıma da hayatım da  değiştirmek istediklerim var tabi.  Bu yılbaşı benim miladım olur mu ki? Onu bilemiyorum. Tembellik hamurumda var biraz. Miladi takvim derdime deva olmuyor. İş bende bitiyor. Kendimi de ben toplayayım bir zahmet. 

Sevgili dostlar bugün sizleri de duama dahil edeceğim."Allah hepimizin gönlüne göre versin. Her daim üzülmeden, hep güzel vakitler geçirelim inşallah" der kaçarım :)


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...