11 Ocak 2016 Pazartesi

Katti Batti

Uzun zamandır Imran Khan'ın filmini izlememiştim. Evlenip bir de baba olunca oyunculuğa ara vermişti sanırım. Çok uzun zamandır filmlerde rol almıyordu. Son çıkan filmini hemencecik izledim bu yüzden.



Filmimizin başrollerinde; İmran Khan ve Kangana Ranaut yer alıyor. İmran Khan, "Maddy" adıyla oyunculuğunu sergilerken Kangana Ranaut da "Payal" olarak karşımıza çıkıyor.

Maddy, mimarlık bölümünde okuyan üniversite öğrencisidir. Payal ise zengin bir aileden gelen değişik bir hayat yaşayan bir öğrenci. Maymun iştahlı, her telde bezi olan biri. Sürekli farklı bölümler okuma hevesinde. Aynı zaman da çılgın, aşka inanmayan bir yapısı var.

Maddy kızımızı ilk görüşte aşık olur ve onunla sevgili olabilmek için de çok uğraşır.Sonunda sevgili olurlar hatta  aşka inanmayan Payal ile beş yıl birlikte yaşarlar. Uzun süren bu ilişkileri, Payal'in Maddy'i terk etmesi ile sonlanır. Maddy uzun süre hayata küser. Fakat sonra Payal'i tekrar kazanmaya karar verir. Bakalım bu ikili tekrar birlikte olabilecekler midir? İşte film tüm süre boyunca bunu anlatıyor.

Benim yorumuma gelirsek; dediğim gibi İmran'ı severim ama ağlatmayın şu adamı ya. Ağlayamıyor.Bu yönden oyunculuğu kötü maalesef. Kangana'yı ilk defa izledim. Oyunculuğunu beğendim. Başka filmlerini de izlemeyi düşünüyorum. Film güzeldi. Güzeldi de konusu çok sıradandı. Hint filmlerinin değişik konularına alışınca açıkçası film basit geldi. Vakit geçirmek için izlemek isteyenler izleyebilirler tabi. 

Bir tane de güzel bir şarkısı vardı filmin, şuraya bırakıvereyim :)




4 yorum:

  1. Ay hint filmi wn sevdiğim :) İmran'ın filmleri eğlenceli oluyordu..sen böyle diyince daha çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. İyi seyirler o vakit :)

    YanıtlaSil
  3. Şarkı çok hoş, en kısa zamanda izleyeceğim. Paylaşım için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek. O vakit iyi seyirler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...