3 Aralık 2015 Perşembe

Dilwale

Bollywood filmlerini sevdiğimi, bloguma biraz göz atan herkes anlar sanırım.  Çok da sıkı takip ederim yeni filmleri. Hintli yapımlardaki samimiyeti seviyorum. 

İlk Hint filmlerine başladığım zaman herkesin hayranlık duyduğu Sharuh Khan'ı bende ayıla bayıla izliyordum. Şimdi yeni oyuncuları gördükçe daha çok onların filmlerini takip ediyorum.

Shahrukh Khan'ı, Kajol ile birlikte yer aldıkları filmlerde izlemek zevkliydi.  Bu ikilinin eski yeni tüm filmlerini izledim. Çok da yakıştıklarını düşünüyorum. Kimyaları uyuyor. Zamanın da Shahrukh Khan'ın Kajol'a evlenme teklifi ettiği de bilinen bir gerçek.( Ben de olsam bende ederdim, güzel kadın vesselam :)) Neyse uzun yıllardan beri birlikte film yapmamışlardı. Kajol'un eşi ile Shahrukh Khan arasında da sorunlar vardı. Problemler aşılmış anlaşılan ki yeni bir film de bir araya geldiler. Ben de çok mutlu oldummm.

Fragmanı ve şarkıları yayınlanmaya başlayan filmi merakla bekliyorum. Bol aksiyon bol romantiklik kokan bir film bizi bekliyor sanırım. Kajol- Shahrukh ikilisini özleyenler bu filmi izleme listelerine almışlardır eminim.Şimdiden hepimize iyi seyirler olsun o vakit :)




Her zaman olduğu gibi şuraya da şarkımızı bırakıp gidelim lay lala laylay layyy 


2 yorum:

  1. Bollywood filmlerine ben de bayılıyorum. Alışılagelmiş kalıplardan,Amerikan filmlerinin kanıksattığı pek çok şeyden uzak eğlence ve yeni bakış -beğeni açıları kazandırıyor.

    İzlediklerinin yorumlarını da bekleriz :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok film izleyince her filmin de yorumunu burada yazamıyorum ama çok beğendiklerime daha sık yer veririm inşallah :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...