29 Ekim 2015 Perşembe

Hamari Adhuri Kahani..

Yine hoş bir Hint filmiyle karşınızdayım. Müziklerini aylar önce dinlesem de filmi yeni izleyebildim. 

Filmimiz, kocası tarafından terk edilen ve 5 yaşındaki oğluyla yaşayan Vasudha ile zengin otel sahibi Ruparel arasında geçen aşkı konu alıyor. Vasudha çiçeklere aşık; Ruparel Vasudha'ya. Bu çiçek sevgisi sayesinde yakınlaşıyorlar zaten. Dolu dizgin aşklarını yaşamaya başladıklarında ise yıllar önce terk eden kocamız geri geliyor ve aşkımız bir drama dönüşüyor. 

Filmimiz izlenmeye değerdi. Tabi vaktiniz varsa. Filmi izlerken Hint kültüründe de bizim kültürümüz de olduğu gibi geleneklere fazlaca önem verildiğini fark ettim. Bu geleneklerin kadını kısıtlayıp erkeği yücelttiğini de... Gelişmekte olan toplumların ortak sorunu sanırım kadınlara çifte standart uygulanması. Ezilmenin kadınlar için kader olması diyerek feminist damarımda ortaya çıkartayım. Bu toplumsal mesajları vermesine rağmen filmin abartıldığı kadar iyi olduğunu düşünmüyorum. 

Güzel replikler vardı film de. Anlamlıydı da ama bir şeyler eksikti. Filme başlarken fikir almak adına okuduğum yorumlarda da bir şeylerin eksik olduğunu söyleyenlere rastlamıştım. O an anlayamamışım ama şimdi anlayabiliyorum. Hikaye çok hızlı işlendiğinden böyle bir tat bıraktığını düşünüyorum. Filmi sindiremedim galiba.

Dediğim gibi filmimiz güzel ama öncelikli başka filmleriniz varsa erteleyebilirsiniz.Müziklerini dinleyin mutlaka der giderim :)

Bu muhteşem şarkılarından bir tanesi.


Bu da bir başkası 




2 yorum:

  1. Ben izledim sonunu o şekilde bitmesini beklemesem de beğendim ! müziklerine de ayrıca bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ben de bayıldım müziklerine :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...