25 Aralık 2014 Perşembe

KELİME USTASININ YARDIMCISI


Merhaba Bayan Peri,

  Ben Kelime ustasının yardımcısıyım. Gönderdiğiniz mektup elimize yeni geçti. Mektupta harflerle yaşadığınız problemlerden bahsetmişsiniz. Zaten cümle sonlarına koyduğunuz noktalardan anlayabiliyoruz. Zor durumda olmalısınız. Sizin gibi harflerle sorun yaşayan birkaç kişiden de mektup almıştık hatırlıyorum. Ustam bununla ilgili bir çözüm bulmuştu fakat şu an da burada değil. Uzun bir tatile ihtiyacı olduğunu söyleyip Sembile Dağına gitti.

 Yılın belli dönemlerinde, oraya gitmek rutinlerinden biridir. Bu karda kış da, Sembile Dağı’nda Kelime Ustası’nın ne işi var diye düşünebilirsiniz. Bu dağ arkadaşına aitti ve şimdi ona miras kaldı. Dağ miras kalır mı demeyin oluyor böyle şeyler. Hem ustam garip ve bilge bir kişidir. Bilirsiniz bilgelerin işine akıl sır ermez. Sonuçta Ferrari’sini satan bir bilge bile varken bunlara kafa yormuyorum artık. Biraz boş yazdım sanırım. Yazdıklarımı silemem de. Neyse.

  Kısacası size tek söyleyebileceğim sorununuzun çözümü ustam da olsa da biraz beklemeniz gerekecek. Bu “biraz” uzun bir zamana da dönüşebilir tabi. Dedim ya ustamın işlerine akıl sır ermez. Yani siz bir süre daha bu problemle yaşamaya devam edecek gibi görünüyorsunuz, sevgilerle.


  Kelime ustasının yardımcısı…

8 yorum:

  1. ha ha haaaa anaaa bu çok güzel yaaaa nası düşündün yaaa bi dee karlı dağlar öle çok severim kiiii :) bi de bu yazın komikti kii. ciddi görünümlü komik. zen öyküsü kibin:

    YanıtlaSil
  2. beğenmene sevindim :) karlı dağlara da gün ışığı vurunca bi güzel oluyo kii.öyle bi anı yakalayıp da fotoğraf çekebilirsem atarım sana :)

    YanıtlaSil
  3. Sembileee heey dağın mirasçısıyla arkadaş mı oldun yoksaaaa seni seniiii beni de arkadaş yapıver olmaz mı yaaa koca dağ sonuçtaaa :D devamı gelcek dimiii seri olcak dimiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dağın sahibi ölmüş ama dağı miras bırakmamış. gerçek ha bu şaka yapmıyorum :D bende madem bir mirasçı yok ben talibim deyip atladım ortaya. sonuç: hikaye karakterim bir dağ sahibi :D inşallah devamını yazabilirim. yazarken çok eğleniyom çünkü :)

      Sil
  4. Yazilarini okuyan baglantiyi kuracak oyle miii =_=

    Ne saftirik bi yardimci bu ya laflara bak :D Bunu demezsem olmazdiiiii :B

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öylee :D okumayanlarda itinayla yönlendirilir :) bi de bu yardımcı öyle entellektüel bi adam değil ki. daha ham, ustasının yanında pişecek ya da böyle kalır aman ne bileyim :D

      Sil
  5. Hiç böyle devam edeceğini düşünmemiştim, süper olmuş bu yaa hep devam ettir bence =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim,teşekkürler hanımefendi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...