19 Aralık 2014 Cuma

KELİME USTASI #1


Sevgili Kelime Ustası

   Tüm yazdıklarım dağılıyor bugünlerde. Dağılmak mı? Nasıl yani ? diyebilirsin.Kulağa garip geliyor değil mi? Belkide böyle bir sorunla daha önce karşılaşmışsındır. Ben yine de her ihtimale karşı anlatayım.

   Evet başta yazdığım gibi tüm kelimelerim, tüm cümlelerim dağılıyor. Sadece nokta durdurabiliyor onları. Bazen o bile yetersiz kalıyor. Defteri yırtarcasına karalıyorum nokta koyarken. Yoksa gevşek oluyor, kaçıyor tüm harfler.  Nasıl nokta koyduğumu mektupta da gördün değil mi? Bak sana nasıl dağıldıklarını tarif edeyim. Düşün ki elinde bir bardak var. Sonra o bardağı yanlışlıkla düşürdüğünü hayal et. Etrafa saçılan cam parçalarını bulmak ne kadar zor olur tahmin edebilirsin. İşte benim cümlelerimde elimden düşen bardak gibi. Harflerim dağılıyor. Düşüncelerimi toplayamıyorum.
Son zamanlarda hiç bir şey yazamaz oldum. Sana da mektubu son bir gayretle yazıyorum . Noktayı koyana kadar kelimeler gevşemeye başlıyor. Aklıma bir tek sen geldin. Kelimeleri çok iyi tamir ettiğini söylüyorlar. Bana da bir çare bulamaz mısın?

   Durumun vahametini göstermek  için anlatıyorum. Böylece bana daha hızlı cevap verebilirsin belki. Geçen gün "M" harfini defterin kenarına takılmış buldum. Kaç gündür arıyordum. "A" harfi desen Allah'lık zaten. Başına bir iş gelmese bari.

   Bir kedim var. Evde beslediğim tek evcil hayvanım. Baktım geçen gün aksırıyor. "T"yi yutmuş. Tabi o da boğazına takılmış. "T" ye mi acıyayım kedime mi bilemedim.

   Yazı yazmadan da duramıyorum. Geçen aldım tüm harfleri karşıma tek tek konuştum. Üzüldüler yaptıklarına. Söz de verdiler. Bir daha kaçmayacaklardı  ama sözlerinde duran kim! Bak kaçtılar yine.İnan artık dayanamıyorum.

  Geçen gece uykulu uykulu bir yazı yazdım. Bazı cümlelerin noktaları gevşek kalmış. Sabahleyin bir baktım saçımda "E". Gece kaçmış gelmiş, Saçıma dolanmış. Saçımdan çıkarmam bir kaç telime mal oldu. Ağlamaklı oldum hatta ağladım. Yine pişman olup geldiler defterin kenarına. "Ç" nin kuyruğu kopmuştu. Güç bela düzelttim.Nerede yaralandıysa  artık.

   Kısacası bu aralar harfler çok yaramaz.Hangi kelimeye el atsam cümleler dağılıyor. Lütfen bana yardım et. Bak kedim gene aksırıyor. Yine "T" yi mi yuttu ki acaba? Dur ben ona bakayım. Sen de hoşça kal, cevabını  bekliyorum.


18 yorum:

  1. Çok başarılı olmuş bence :) Tebessümle okudum yazınızı ;) Bu kelime ustası bizlere sık sık uğramalı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Yazabilirsem yazmak istiyorum bende :)

      Sil
  2. Çok eğlenceli olmuş yahu :) elinize sağlık keyifle okudum.

    YanıtlaSil
  3. En bi sevdiğim oldu buu :)) Ellerine,yüreğine, kalemine ve tabi harflerine kedicigine de saglik diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasınnn bu güzel yorum için :)

      Sil
  4. Keyifle okuduğum bir yazı oldu. Sizi keşif etkinliği sayesinde buldum. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Bende blogunuzu ziyaret edeceğim inşallah :)

      Sil
  5. Kelime usatasina yardim cagrisi yapmissin :) Cok begendim... Cok... İste seni seviyor olmamin sebeplerinden birisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Keyaki okumadı mı daha diye düşünüyodum :) teşekkür ederim Keyakii :)

      Sil
  6. Çok tatlı olmuş bu, biliyomusun küçüklükten beri harflerimin yazdığım hikayelerden falan çıkıp benimle konuşmasını isterdim. HAtta harf krallığı kurmayı bile düşünmüştüm. H kraliçe, S prenses F prensti, bu kadar hatırlıyorum =D

    YanıtlaSil
  7. Vayy be hayal gücün benimkinden daha yaratıcı sanırım :) Harf krallığıı? Hımm güzel fikir bence bir hikaye çıkar bundan. Yazarsan zevkle okurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun hikayesini yazmak aklıma gelmemişti, zevkle yazarım =D

      Sil
    2. hadi bi yazabil bende okuyabileyim :))

      Sil
  8. nası yazdın bunu yaaa allam çok şeker bu bee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerr. çok eğlendim bende yazarken :)

      Sil
  9. Ben küçükken her harfi bir insan sanırdım, harfler büyülü bir dünya idi benim için o nedenle çok çabuk okumayı öğrendim ve bir daha da kitapları elimden bırakmadım :)

    http://hayatintadinabakanlar.blogspot.com.tr/2014/11/cennette-kitap-var-mdr-ogretmenim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harflele ilişkinizi ne güzel anlatmışsınız :) Harf denilince yazmak ve okumak düşüyor insanın aklına :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...